Intrebari Frecvente

 

Modalitati de plata

Plata produselor achizitionate se face prin urmatoarele modalitati:

  1.      Sumele de pana in 500 lei + TVA se pot achita astfel:

50% avans si restul de 50% cu ramburs;

100% cu avans.

La plata cu rambus se adauga 10 lei + TVA, suma ce reprezinta taxa curierului pentru ramburs.

  1.  Sumele mai mari de 500 lei + TVA se pot achita astfel:

50% avans numerar sau O.P. si 50% dupa cum urmeaza:

- pentru sume cuprinse intre 500 - 2000 lei + TVA: numerar la livrare;

- pentru sume cuprinse intre 2000 - 5000 lei + TVA: numerar, B.O. sau O.P.;

- pentru sume ce depasesc 5000 lei + TVA: B.O. avalizat sau fila CEC scadente la maxim 15 zile de la livrare.

B.O. trebuie trimis insotit de specimenul de semnatura cu cel putin 5 zile lucratoare inainte ca marfa sa plece catre dumneavoastra.

Plata prin ordin de plata se va face in contul de mai jos, in baza unei facturi proforme emise de compania noastra, in urma comfirmarii comenzii.

 

Despre livrare

Produsele comandate (in afara de agendele personalizate) se livreaza prin serviciul de curierat rapid Fan Courier, in cele peste 2500 de localitati din aria de acoperire a firmei de curierat.

Puteti accesa lista completa a acestora.

*Taxa de transport pentru comenzile de agende personalizate va fi achitata de catre client si este in valoare de 15 lei pentru primul kg si 1 leu pentru kg aditionale.

Greutatea pentru 100 de pixuri personalizate este de aproximativ 1 kg (greutatea difera in functie de tipul de pix ales).

Greutatea pentru 30 de agende personalizate este de aproximativ 15 kg (greutatea difera in functie de tipul de agenda ales).

Livrarea coletelor este realizata de luni pana vineri, intre orele 9-16, iar sambata intre orele 10-12.

Dupa expedierea coletului se poate urmari traseul acestuia pe site-ul firmei de curierat, prin introducerea numarului documentului de transport (AWB).

Urmarire AWB  http://www.fancourier.ro/tools/awb-tracking/

Pentru o livrare mai rapida va rugam sa luati legatura cu agentul din zona dumneavoastra:

http://www.fancourier.ro/contact/agentii/

La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului, precum si existenta facturii fiscale.

Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea sau continutul unor colete le puteti face in momentul livrarii, fie pe AWB, fie prin intocmirea unui proces verbal de constatare. In aceasta situatie, daca exista motive intemeiate, se refuza primirea si plata coletului.

Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Exista unele situatii, independente de vointa noastra sau a firmei de curierat, in care termenul de livrare poate fi modificat in functie de diversi factori externi ce pot determina intarzieri: conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere.

In toate aceste cazuri veti fi anuntati prin e-mail sau telefonic asupra motivului intarzierii si a datei ulterioare de livrare de catre Fan Courier.

FAN Courier cauta constant solutii pentru a ajunge in cat mai multe localitati din tara fara ca dumneavoastra sa platiti mai mult pentru kilometri parcursi.

 

Despre personalizare

Personalizarea se refera la inscriptionarea produselor cu datele de identificare ale unei companii.

Personalizarea produselor se poate realiza intr-o singura culoare, in doua culori sau in policromie.

Pentru obtinerea celor mai bune rezultate, utilizam echipamente profesionale de calitate superioara.

Recomandam doua modalitati de personalizare a produselor, print-ul digital si tampografierea.

Inscriptionarea prin tampografie este caracterizata de durabilitate si precizie.

Putem personaliza atat obiecte din plastic, cat si din ceramica sau sticla, imprimand pe suprafete plate si bombate.

Liniile de productie moderna ne permit imprimarea si personalizarea suporturilor sensibile la caldura, cum ar fi acrilicele sau substraturile nefinisate precum lemnul sau pielea.

Oferim clientilor nostri personalizare cu date variabile a materialelor promotionale. Imprimarea cu date variabile permite personalizarea diferita a fiecarui obiect in parte cu datele furnizate de client.

Astfel, putem imprima nume si prenume diferite, date de contact, coduri de bare sau alte informatii de genul acesta preluate dintr-o baza de date oferita de client.

Doresc un produs pe care nu l-am găsit pe site

În cazul în care dorești să realizăm un produs sau o lucrare pe care nu le-ai găsit pe site, accesează pagina CONTACT, completează datele de contact și transmite-ne o descriere cât mai detaliată a ceea ce dorești, informații care ne-ar putea ajuta să înțelegem cât mai bine ce dorești, atașează linkuri sau imagini cu produse similare, apoi trimite-ne cererea de ofertă.

În cel mai scurt timp, un reprezentant al nostru te va contacta pentru a stabili restul detaliilor, termenul de execuție, locul de livrare etc. Vom transmite un preview al lucrării sau vom realiza o mostră, după caz, apoi vom transmite oferta de preț.

Îndată ce vei fi de acord cu prețul, vom solicita bunul de tipar și vom trece la executarea comenzii în condițiile agreate.

 

Garanție

Oferim permanent clienților noștri cele mai bune produse și servicii din domeniul producției publicitare :

  • tipar digital
  • print UV
  • cutter-plotter,
  • gravare/decupare laser
  • tiparituri
  • print publicitate outdoor si indoor
  • litere volumetrice
  • tipar digital
  • tipar offset

 

Experiența de peste zece ani și pasiunea cu care lucrăm ne dau încrederea că vei fi nu doar mulțumit, ci chiar încântat de colaborarea cu noi.

Pentru ca cele de mai sus să nu rămână vorbe goale, examinăm cu atenție fiecare proiect, ne asigurăm că sunt respectate întocmai specificațiile tehnice, optimizăm și verificăm fișierele de producție pentru a elimina orice eroare și livrăm lucrarea la termenul stabilit.

Pentru a te convinge de calitatea produselor noastre îți putem pune la dispoziție lucrări asemănătoare și/sau mostre din materialele cu care lucrăm.

Dacă ai nevoie de consiliere (gratuit), te rugăm să ne trimiți solicitarea iar un reprezentant de-al nostru te va contacta în cel mai scurt timp posibil:

te vom contacta cel târziu a doua zi lucrătoare după primirea solicitării pentru a-ți cere detalii asupra problemei apărute;

vom reface lucrarea fără costuri suplimentare pentru tine dacă vom constata erori apărute din vina noastră;

vom reface lucrarea la un preț redus pe care îl vom stabili împreună, dacă vom constata erori care nu ne aparțin;

vom acorda o reducere substanțială pentru o comandă ulterioară dacă lucrarea nu va fi livrată la termenul convenit.

Punem mare preț pe calitatea produselor și serviciilor pe care le oferim, de aceea vom lua în considerare și vom rezolva orice observație sau solicitare pe care ne-o transmiți.

 

Ghid pentru pregătire de tipar

Oricare ar fi programul de grafică în care lucrezi, îți recomandăm să respecți specificațiile tehnice și sfaturile de mai jos. Acestea se regăsesc în template-urile oferite pe site.

Dacă vei folosi unul dintre aceste template-uri, îți recomandăm să ștergi sau să ascunzi layer-ul (stratul) pe care am plasat template-ul.

Orice produs care se imprima pe tipar digital sau offset trebuie lasat Bleed

Bleed – marginea care se elimină la tăiere – este necesar pentru evitarea apariției marginilor albe datorate erorilor de poziționare a cuțitului de tăiere; se recomandă ca fundalul layout-ului să acopere în întregime această zonă; uzual, bleed-ul are 4-5 mm

Limita de siguranță Limita de siguranță – textul și elementele importante de grafică trebuie să fie în interiorul bleed-lui contur pentru a evita îndepărtarea acestora la tăiere

 

Big Big – linie de îndoire (la produsele care se finisează prin îndoire sau pliere) – la realizarea layout-ului se va ține cont de poziționarea liniilor de îndoire și se va evita plasarea elementelor importante de grafică de-al lungul acestora

Mapele de prezentare se pot realiza cu :

  • dublu big (incap 20 - 25 coli A4)
  • un singur big (incap 5-9 coli A4)

Culori

Culorile folosite trebuie să fie CMYK, în caz contrar fiind convertite automat în acest format (la conversie pot apărea diferențe față de culoarea originală).

Imagini bitmap

Imaginile bitmap incluse în document să fie în format CMYK (cele color) sau grayscale (cele alb-negru) și să aibe rezoluția de 300 dpi la o scalare de 100%.

Fonturi

Fonturile să fie convertite la curbe sau incluse în documentul trimis o data cu grafica.

 

Tipurile de fișiere acceptate pentru print sunt:

  • .cdr (CorelDRAW) - pot conține atât grafică vectorială, cât și bitmap;
  • .ai (Adobe Illustrator) - pot conține atât grafică vectorială, cât și bitmap;
  • .indd sau .idml (Adobe InDesign) - pot conține atât grafică vectorială, cât și bitmap; fișierele de acest tip vor fi însoțite de fonturi și linkurile (imaginile) folosite în document;
  • .eps (Encapsulated PostScript) - realizate de obicei cu Adobe Illustrator, pot conține atât grafică vectorială, cât și bitmap;
  • .tiff (Tag Image File Format) - imagini bitmap;
  • .jpg (Jpeg) - imagini bitmap;
  • .pdf (Adobe Portable Document Format)

Toate cerințele de mai sus vor fi verificate cu atenție de către specialiștii noștri, urmând să vă contactăm în cel mai scurt timp pentru a obține bun de tipar.

Pe scurt despre fisiere acceptate:

  1. Corel, Illustrator, Photoshop, tiff, jpeg, pdf
  2. Textele vor fi convertite la curbe
  3. Format culoare: CMYK
  4.  Folosirea unui bleed de 4 -5 mm