Servicii de personalizare

Produse promotionale personalizate prin serigrafie

Serigrafia este un procedeu de imprimare pe suprafețe netede care constă în aplicarea pe materialul pe care se imprimă a unui strat de cerneală printr-un șablon cu decupări acoperite cu o sită fină. Imaginea realizată prin imprimarea serigrafică este formată dintr-un număr de puncte care este dat de numărul de ochiuri al sitei din care se realizează masca.

Imprimarea se poate face pe materiale textile sau pe materiale solide

  • industria publicitara
  • pixuri
  • creioane
  • materiale reciclabile
  • tricouri
  • geci
  • sepci
  • industria maselor plastice
  • autocolant
  • agende
  • calendare
  • carti de vizita
  • industria ambalajelor
  • industria telefoanelor
  • productia compact discurilor
  • industria auto
  • industria sticlei
  • industria cosmetica, etc.

Serigrafia este un procedeu de imprimare ce foloseste o "tesatura fina" (sita) care lasa sa treaca cerneala prin ochiurile sale (care nu sunt obturate in urma procesului de realizare). Acest procedeu permite imprimarea fara mare efort a diverselor obiecte, cu conditia ca acestea sa aiba macar o linie neteda. Se pot imprima suporturi ca: hartie, carton si produse din carton, dar si din plastic, metal, lemn, sticla, ceramica.

 

Aplicatiile serigrafiei se impart in doua mari branse:

Grafica - imprimarea afiselor, posterelor (reproduceri de arta), autocolante realizate de masini de inalta calitate si de viteza mare (4000 de file/ora).

Industriala - imprimarea directa pe diferite obiecte: flacoane de plastic sau de sticla, galeti, tuburi flexibile, CD-uri, carduri realizate pe masini automate de inalta tehnologie perfect adaptate la obiect si cu capacitate mare de productie (peste 6000 de piese/ora).

 

Produse promotionale personalizate color / policromie cu print digital LED UV

De-a lungul anilor, tehnologiile utilizate in tipografiile din intreaga lume au trecut prin transformari majore, multe din ele, radicale in esenta, aveau sa influenteze modul in care publicitatea sa evolueze.

Pentru o campanie initiata de o companie, organizatie, o gama larga de obiecte promotionale pot fi astazi realizate la o calitate exceptionala, intr-un timp relativ scurt, daca ne referim la tehnologia digitala de tiparire Inkjet UV LED .

In primul rand, tipografiile care opteaza pentru astfel de imprimante pot sa ofere o incredibila flexibilitate, creand materiale de calitate, tiparind chiar pe suprafete sensibile la caldura.

Nu doar suprafata este ceva ce merita enuntat, ci si tipul acesteia, role sau compacte, de duritate crescuta, sau flexibile. O gama larga de obiecte pot sa fie supuse acestor aplicatii.

Cateva avantaje ale acestei tipariri:

  • Suprafetele imprimate nu se deformeaza.
  • Materialele nu au nevoie de timp de racire/uscare, fiind gata de folosire in mod aproape instantaneu.
  • Poate realiza anumite obiecte flexibile, pentru a impacheta vehicule diverse sau produse mai mari.
  • Nu dauneaza mediului inconjurator (datorita consumabilelor de tip eco-friendly).
  • Include tabele pentru a tipari pe materiale promotionale de pana la 150 mm grosime.
  • Suporta diferite taieri si finisari.
  • Rezolutii ridicate ce pot ajunge la 1440 x 1200 DPI, la un format de 420 x 300 mm.

Aplicatiile suportate sunt multiple, chiar si in cantitati mici, se pot realiza modele personalizate dupa dorinta clientului, la inalta calitate. Ulterior imprimarii, se poate opta pentru o finisare prin lacuire (partiala sau completa), nu in ultimul rand, se poate obtine chiar personalizarea volumetrica (embossed print). Pe langa realizarea de la zero a unor carti de vizita (din plastic, chiar transparent), legitimatii, carduri, se pot aborda si obiecte promotionale personalizate de tipul pixurilor, memory stickurilor USB, cat si lucruri mai putin conventionale (ceasuri, stickere laptopt, etc). Originalitatea are un rol important, alaturi de o targetare corecta, pentru a profita la maxim de aceste tehnologii uimitoare ale unui print digital.

Posibilitati nelimitate de imprimare pornind de la cadouri, materiale promotionale, produse unicat realizate din materiale diverse:

  • plastic
  • lemn
  • metal
  • ceramica
  • sticla
  • piele
  • imitatie de piele
  • PVC

Personalizarea se face prin print digital cu o masina profesionala MIMAKI cu LED UV direct pe pix.

Echipamentele digitala de personalizare pixuri sunt o noutate in industrie, oferind o calitate si viteza mult superioara tampografiei si serigrafiei.

Culorile sunt vii in timp ce textele se vad foarte clar datorita rezolutiei mare de imprimare.

Nu exista nici o limita de numar de culori si se pot tipari texte si imagini.

 

Produse promotionale personalizate prin tampografie

Tampografia este un procedeu de imprimare care foloseste un tampon siliconic ca mediu de transfer al cernelei, prin parcurgerea urmatoarelor etape:

    pe o placa cu suprafata fotosensibila denumita in cele ce urmeaza cliseu, sunt "sapate" adancituri reprezentand imaginea ce urmeaza a fi imprimata, printr-un procedeu foto
    imaginea realizata pe suprafata cliseului este acoperita cu cerneala
    un tampon cu suprafata neteda realizat sub diferite forme din cauciuc siliconic neabsorbant, va "ridica" cerneala de pe cliseu si o va transfera pe obiect

Astfel, elementele cheie ale procedeului tampografic il reprezinta tamponul, cliseul si cerneala, care permit decorarea obiectelor cu forme si texturi diferite: lemn, ceramica, sticla, plastic, metal, ceara, hartie, piele, ceramica, etc.

Exista 3 categorii de aplicare a procedeului tampografic:

  •     imprimarea imaginilor normale, litere sau simboluri, simple sau multicolore care necesita o pozitionare exacta a cernelei pe obiect
  •    decorarea unui produs pentru a imbunatatii imaginea acestuia.
  •    imprimarea diferitelor informatii (codarea), care trebuie sa fie lizibila chiar daca nu de inalta calitate.

Designul este pur artistic fara un scop functional si poate fi deasemenea simplu sau multicolor (exemplu: decorarea articolelor promotionalele, simularea substratului de lemn, etc).

Un exemplu il reprezinta data imprimata pe containere sau alte ambalaje.

Codarea nu trebuie confundata cu codul de bare unde calitatea imprimarii este foarte importanta.

Codul de bare este considerata ea insasi o aplicatie.

Diversitatea aplicatiilor, face ca tampografia sa reprezinte o metoda de imprimare avantajoasa, foarte economica si versatila pentru multe domenii de activitate ale industriei si nu numai:

  •     industria electronica si electrotehnica
  •     industria articolelor sportive
  •     industria farmaceutica
  •    industria auto
  •    productia compact discurilor si a casetelor
  • mase plastice
  • publicitate si campanii promotionale

 

Produse promotionale personalizate prin gravura laser

Gravura laser este o procedura speciala de inscriptionare a obiectelor din metal, lemn, plastic realizata cu ajutorul laserului.

Functioneaza similar cu o imprimanta cu jet de cerneala, jetul de cerneala fiind inlocuit cu un fascicul de lumina trimis pe material.

Avantajele gravurii laser:

    Datorita faptului ca intensitatea razei si miscarea axelor sunt controlate de un computer, nu exista erori in timpul lucrului
    Dimensiunea punctului (raza focalizata in punctul in care atinge materialul) este de doar 0,03 mm, ceea ce asigura gravura in cel mai mic detaliu a textelor, siglelor si chiar a fotografiilor
    Gravura laser este un proces fara contact, nimic nu atinge obiectul sau materialul in timpul lucrului, iar acesta nu trebuie fixat cu nimic, doar pozitionat in locul potrivit.

Astfel dispare riscul deteriorarii suprafetelor.

De asemenea, muchiile materialelor decupate raman perfect finisate
    Laserul poate urmari desene vectoriale complexe, realizand inscriptii si decupaje extrem de detaliate
    Viteza de lucru mare. Spre exemplu, personalizarea unui telefon nu dureaza mai mult de 3-4 minute

Calitatea gravurii laser este de neegalat. Produce o imagine permanenta, extrem de detaliata si fina, cu o rezolutie de pana la 1200 dpi (puncte pe tol).

Aceasta rezolutie devine extrem de importanta atunci cand ne referim la fotogravura, reprezentarea detaliilor fine, gravura pe sticla, pe materiale nobile, sau intr-unul dintre cele mai dure materiale, granitul.

Un mare avantaj il ofera faptul ca prin gravura si taiere laser, materialul nu sufera deplasari pe masa de lucru, nu necesita prinderi speciale.