Prevenirea rănilor la genunchi,

prevenirea rănilor la genunchi

Fie că mergi la rândul lor în scop de recreere în weekend, folosești mașini de canotaj la sală sau concurezi în regate, canotajul oferă un antrenament cu corp complet, care necesită rezistență, forță și tehnică. Cu toate acestea, la fel ca multe alte sporturi, canotajul poate provoca leziuni la genunchi care pot deveni cronice atunci când nu sunt tratate corespunzător.

Din fericire, să știi cum să preveni accidentarea genunchiului în rânduri te poate ajuta să te bucuri de antrenamentele tale, fără să-ți faci griji de dureri la genunchi.

Ce sunt escarele

Înscrieți-vă într-un program de canotaj cu un antrenor cu experiență. Multe orașe și orașe cu port, lac sau râu au un club de canotaj unde puteți lua cursuri sau lecții private. Dacă nu locuiești lângă apă sau nu te simți confortabil pe apă, poți folosi o mașină de remit la sala de sport locală sau să-ți cumperi unul pentru utilizare acasă.

Asigurați-vă că luați câteva lecții de la un antrenor personal, astfel încât să înțelegeți elementele de bază ale exercițiului.

Prezentare generală Tratamentul infecțiilor și al rănilor

Încălziți-vă bine înainte de fiecare sesiune de antrenament, deoarece acest lucru este esențial pentru prevenirea rănilor la genunchi la vânătoare.

O încălzire bună constă în aproximativ 10 minute de exerciții aerobice, cum ar fi canotaj sau alergare ușoară. Întindeți-vă corect după încălzire și înainte de a intra în faza principală a sesiunii de antrenament. Se recomandă întinderi lungi și susținute ale tuturor grupurilor musculare majore, cum ar fi picioarele, brațele, spatele, pieptul și abdominalele. O întindere sănătoasă este netedă, fără sărituri și durează între 20 și 30 de secunde.

Fii atent la tehnica ta de rem în timpul sesiunii de antrenament.

Ascultă instrucțiunile antrenorului tău și cele ale altor remi experimentați. Venirea prea rapidă la recuperarea unui accident vascular cerebral poate duce la o forță prea mare asupra articulației genunchiului.

Care sunt stadiile escarelor

Atenție la o tranziție lină, dar puternică, de la recuperare la următorul accident vascular cerebral. Plantează-ți picioarele corect. Nu folosiți mingea piciorului sau călcâiul; în schimb, împingeți-l folosind întregul picior. Poate dura ceva timp înainte ca vițelele să fie întinse suficient, dar cu timp și practică, cel mai probabil îl veți putea stăpâni. Încercați să vă perfecționați tehnica.

Prevenirea rănilor la genunchi — calitate perfectă și prețuri avantajoase pe Joom

Vindând cu o tehnică mai bună, veți avea nevoie de mai puține lovituri și aveți mai puține șanse de accidentare. Evitați să încordați în timp ce faceți rând.

prevenirea rănilor la genunchi

Îndreptarea mușchilor, tendoanelor și articulațiilor este probabil să conducă la răni. Reduceți intensitatea în jos, dacă simțiți disconfort. Dacă simțiți vreo durere, opriți-vă imediat pentru a preveni rănirea genunchiului. Bea multă apă înainte, în timpul și după sesiunea de antrenament.

Avantajele noastre

Muschii care sunt hidratati corespunzator functioneaza mai bine si sunt mai putin susceptibili sa se inghesuie si sa creeze frecare in articulatii sau tendoane. Răciți suficient.

prevenirea rănilor la genunchi

După partea principală a antrenamentului, petreceți între 5 și 10 minute cu rândul la o intensitate scăzută pentru a reduce ritmul prevenirea rănilor la genunchi la normal. Întindeți-vă după ședința de rem.

Rana superficiala sau profunda?

Petreceți aproximativ 5 minute întinzându-vă grupurile musculare majore dureri la nivelul articulațiilor picioarelor și pelvisului acordați atenție tuturor mușchilor care se simt în special strânși. Forța și rezistența combate oboseala, în timp ce oboseala facilitează greșelile.

prevenirea rănilor la genunchi

Îmbrăcați-vă corespunzător atunci când mergeți la rândul lor, deoarece frigul extrem poate duce la crampe și răni musculare. Nu depăși.

  • Unguente pentru artroza articulațiilor
  • Osteoporoza bolilor osoase și articulare
  • Prezentare generală Tratamentul infecțiilor și al rănilor Articole găsite Infecția și tratamentul rănilor: În această categorie, am adunat pentru dvs.
  • Ce poţi face dacă ai în îngrijire o persoană cu risc de escare Ce sunt escarele Cunoscute sub denumirea de ulcer de decubit sau ulcer de presiuneescarele sunt leziuni care apar la suprafața pielii ca urmare a unei presiuni foarte mari care se manifestă într-o anumită parte a corpului pe o perioada îndelungată săptămâni, luni.

Deși exercițiile fizice obișnuite îți vor dezvolta forța, rezistența și abilitățile de vânătoare, antrenamentul prea mult sau prea greu îți va slăbi corpul. Consultați întotdeauna cu un medic dacă aveți o afecțiune preexistentă a genunchiului și doriți să începeți să mergeți la rând.

prevenirea rănilor la genunchi

În funcție de afecțiune, medicul dumneavoastră vă poate sfătui anumite exerciții de consolidare a forței pentru a completa rândul sau poate chiar să vă sfătuiască să nu vă apucați de prevenirea rănilor la genunchi deloc.

Dacă suferiți de o leziune la genunchi în ciuda tuturor măsurilor de precauție, opriți imediat antrenamentul.

Account Options

Puneți un pachet de gheață pe genunchi și ridicați piciorul pentru a reduce umflarea. Caută îngrijiri medicale cât mai curând posibil și odihnește-te până când ești recuperat complet. Vezi si.